Archangel POWER tarot cards

Hejsan! Som ni såg i senaste inlägget har jag beställt lite böcker, men även denna fick följa med! Det är en tarot kortlek med ärkeänglar av Doreen Virtue. Det står att denna kortlek inte bara ska ge en svar, utan även styrka och motivation för att ta stegen mot positiva livsförändringar. Det är ju precis vad jag behöver! Så snart ska jag sätta mig och rensa kortleken och allt sånt enligt instruktionerna i guideboken. Jag tänkte testa den och sen kanske jag kan dela med mig av mina affirmationer vissa dagar, skulle det vara intressant?

Det är min första tarot kortlek och jag har aldrig riktigt testat tarot, även om jag alltid tyckt att det är intressant. Jag har mått ganska dåligt en längre tid och jag har testat att gå till kurator och samtalsmottagning, jag har provat att utföra mindfulness och mediterat men det funkar inte riktigt. Min mamma föreslog att jag skulle försöka hitta tillbaka till min andlighet och se om det kunde hjälpa mig på vägen, så denna kortlek är första steget på vägen. Jag kan berätta mer om upplevelserna jag hade när jag var yngre i ett annat inlägg om ni skulle vara intresserade av det.

Korten är så himla fina! Dom har guldkant och väldigt vackra bilder. Min mamma har flera stycken sånna här kortlekar men det här är den finaste jag har sett. Dom hade ganska stort utbud på Adlibris och just nu har dom extra pris! Jag satt där och tittade igenom alla kortlekar men fastnade för den här och kände verkligen att jag skulle ha just den här. 

 
 

Kommentera här: