Att komma vidare

Jag har länge känt att jag kört fast i livet, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill och jag kan inte lita på att jag klarar av det jag vill göra. För några dagar sedan hittade jag en trekortsläggning med syftet att komma vidare. De tre frågeställningarna är Vart befinner jag mig nu? Vad håller mig kvar här? Hur kan jag komma vidare? 

Jag använde nu min kortlek Archangel Power Tarot Cards för att hitta mina svar och jag tänkte dela med mig av vad jag kom fram till med hjälp av korten och handboken. Jag blev förundrad över hur väl allt stämde, jag kände mig fullkomligt säker på varenda kort och behövde inte alls fundera över betydelsen! De hängde även ihop väldigt väl, alltså till exempel i kort nummer två fanns det också budskap som passade in i fråga nummer tre osv. Änglarna finns verkligen här för att hjälpa oss bara vi sträcker ut våran hand.

 

•Vart befinner jag mig nu?
Det första kortet jag fick fram är Magikern, ärkeängel Raziel.
 
Du har alla resurser du behöver, även om det inte verkar så just nu. Du underskattar dina förmågor och möjligheter, du är redo för detta och vägen framför dig är säker och förberedd. Änglarna finns vid din sida!
 

•Vad håller mig kvar här?
Kort nummer två är Beslut, Ärkeängel Jophiel.

Du oroar dig i onödan. Att tänka negativt hindrar dig från att gå den väg ditt hjärta önskar. De hinder du ser har du själv skapat på grund av dåligt självförtroende och självkänsla.
 

•Hur kan jag komma vidare?
Och det tredje kortet är Vagnen, Ärkeängel Metatron.

Du måste bestämma dig! Målmedvetenhet och viljekraft är vad du behöver. Du ska inte vara rädd, när detta kort visar sig är det ett tecken från Metatron att du har vad som krävs. Det kommer krävas hårt arbete och du kan behöva stöd från dina nära. Våga känna dig stolt över dina prestationer.
 

Kommentera här: