Saknar Brigthon..

Jag saknar Brighton så himla mycket! Vill bara gå runt i North Laines och kolla i alla små butiker och cafeér, vill gå en prommenad på staranden eller sitta där och äta lunch och läsa en bok. Jag har inte varit till så många olika städer egentligen men jag kan ändå säkert säga att Brighton är staden i mitt hjärta. Jag har funderat på hur det skulle vara att bo där, och om jag hittade ett jobb och fick min pojkvän att flytta med skulle jag älska det. Det finns verkligen allt, och dem här storstads-stressen finns inte alls. Det går knappt en dag utan att jag tänker på Brighton. Tänkte visa några bilder från resan, kan inte lova att jag inte lagt ut nån av dom tidigare, men det gör ju inte så mycket ;) 

 

Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

skriven

Ser superfint ut!

Kommentera här: