breakdown & spirituella gåvor

För ett tag sedan kände jag att allt började bli bättre. Allt var äntligen påväg att lösa sig och gå åt rätt håll. Men nu känner jag bara hur nånting drar mig ner i hålet igen. I söndags hade jag ett breakdown hos mina föräldrar och satt och grinade i bilen med mamma. Jag ser bara ingen mening med livet om det alltidska vara såhär.  Jag är trött när jag vaknar och vill inte gå upp, jag är trött på jobbet, inget är roligt, jag orkar inte göra nånting. Har inget roligt att göra. Allt är meningslöst. Allt går fel. Jag vet att jag har allt jag behöver och lite till, men det är så svårt att tänka positivt..

Det gör mig också så ledsen att se min mamma förtvivlad över att hon inte kan hjälpa mig. Hon sa ännu en gång att jag borde prata med änglarna, affirmera, meditera, prova yoga. Och sa åt mig att inte glömma allt jag set när jag var yngre och den andliga gåva jag har. Och jag vill också göra precis det hon säger, men har ingen motivation till det heller. Men nu ska jag verkligen försöka! Allt talar till att det är det rätta också. Jag satt en lång stund med mina kort idag. Dels använde jag Osho Zen Tarot, men tog också två kort från  Angel Reading Cards av Debbie Malone som jag tänkte dela med mig av. Båda korten handlar precis om det min mamma sa och speglar det jag själv känt. Tack Änglarna för ert stöd, nu ska jag kämpa för att ta mig ur det negativa mönstret i mitt liv.



•Angel Of Enlightenment•
Your journey of enlightenment has begun. Be surprised by the hidden spiritual gifts you have within you.
You were born a spiritual being with wondrous gifts that you are only just beginning to discover. Your angel of enlightenment is gently guiding you in the right direction to enhance and help you uncover these latent spiritual gifts. Surrender any fears you may have about igniting these gifts. Your angel will give you the challenges and lessons that you are capable of handling at this point in your journey. Remember that you are not alone.

Angel Of Clairsentience•
The feelings you are receiving are correct. Your gift of clairsentience is guiding you.
You have received this card because your angel of clairsentience wants to assist you in reconnecting and understanding your gift of clairsentience. You may receive messages via your gift on a daily basis, but you don't always understand or utilize this guidanceto your full potential. The messages will come in the form of gut-feelings, inner knowing and physical sensations. Your angel wants you to make decisions based on how you feel instead of overthinking.





Kommentera här: