In 2018 I will grow strong


Hej 2018! Jag välkommnar dig med öppna armar!

Jag fick ett bra slut på 2017 och är fast besluten att fortsätta på samma spår! I höstas började jag äta antidepp-medicin och jag undrar varför jag inte gjort det tidigare? Det har verkligen gett mig den knuff jag behöver och nu är jag taggad på förändring! För att beskriva hur långt jag kommit kan vi jämföra mina nyårsaftnar, förra året satt jag ensam hemma i soffan i pyjamas. Jag åt ingen middag och bara grät och grät framför "nyår på skansen". Detta år hade jag bjudit hem mina vänner Danisa och Gabriella, vi åt massor av mat och snacks, drack bubbel och spelade spel. Vi hade en så trevlig och rolig kväll! 😘 Det är så underbart att kunna se frammåt, allt det dåliga från 2017 lämnar jag bakom mig och fokuserar på allt possitivt jag har framför mig!

Mina mål för 2018 är att 
*Vara snäll mot mig själv, cut me some slack liksom.
*Utmana mig själv och mina rädslor för att kunna må bättre mentalt. Säga ja/nej till saker till exempel.
*Jag ska gå färdigt nagelutbildningen och bli certifierad nagelteknolog. 
*Skriva ner bra och possitiva saker jag gör under året.
*Fylla i mina böcker "52 listor för ett lyckligare liv" och "mitt liv på 3 minuter".
*Bli klar med lägenheten.
*Förändra min jobbsituation.
*Ha en pickninck.
*Tillbringa mer tid i naturen.
*Odla något.
*Göra en resa, i eller utanför Sverige.
*Meditera och prata med änglarna så mycket det går.
*Göra ett DIY projekt.
*Jobba på att gilla min kropp.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentera här: