Välmående

Halloj!

Jag känner mig så himla lätt, är nöjd och livet känns bra! Jag har diskat efter middagen varje dag flera dagar i sträck, och det hör inte till vanligheterna! För nån vecka sen diskade jag 1-2ggr i veckan för jag orkade inte, jag sköt upp allt och bara låg i soffan och slösurfade varje dag. Nu känns allt mycket lättare, jag diskar och gör allt färdigt innan jag sätter mig i soffan, det är lättare att kliva upp på morgonen och att lägga sig i tid på kvällen. Jag kan tänka possitivt och har inte grävt ner mig i ett neggohål på hela året! Om ni bara visste vilken lättnad, mina vänner och kollegor har också märkt att jag mår bättre. 

Jag måste ändå vara beredd på ett bakslag men jag är så glad över att jag började äta antidepp medicin och gå i terapi regelbundet. Nu kan jag börja jobba på mig själv för att må bättre. Jag kan verkligen inte beskriva hur bra det känns! för en gångs skull! ❤️

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: