Den perfekta söndagen

I söndags hade jag den ultimata dagen. Jag tog en rejäl sovmorgon, och runt 12 gick jag till Brammibal’s och åt en bagel med tofu "ägg"röra, drack en pumpkinspice latte och läste klart boken jag började läsa för över ett år sen 😂 En annan Alice. Efter det köpte jag självklart en box med 4 donuts, så sjukt goda. 

Varje söndag är det loppmarknad på boxhagenerplats, så jag tog en runda där. Det finns så otroligt mycket fina saker som jag önskar jag kunde köpa till min lägenhet, men inte en chans att jag får med mig det hem 😂 ska deffinivt bila ner hit nästa år och köpa intedning 😍 iaf så hittade jag en Levi’s jacka i en oversize modell, som jag knep den för 43€!

Efter det vilade jag lite hemma innan jag gick ut och träffade Sanket, vi spelade pingis och sen gick vi till li.ke vegan thai och åt middag, följt av glass på Balaram eis. Fantastiskt!

(null)

(null)

Kommentera här: